MENSGALNING HÄR

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Mensgalningen - 4 juni 2015 12:00

Jag hittade denna ganska nyligen och ville visa den för er! Den är faktiskt ganska bra och innehåller fakta. Så den är fullt seriös.

//Mensgalning//

Av Mensgalningen - 4 juni 2015 06:00

Ni vet vad jag talar om! LINGONVECKAN! 

 


1. DU FÅR ÄTA HUR MYCKET CHOKLAD DU VILL!


2. DU KAN UTNYTTJA DIN MENS FRÅN ATT STANNA HEMMA FRÅN SKOLAN

 

3. DU KAN SKRIVA MOTIVERANDE ORD PÅ DINA BINDOR/TROSSKYDD (OM DU ANVÄNDER BINDA) T.EX BRA JOBBAT! ELLER 3 DAGAR KVAR! MAN BLIR ALLTID LITE GLAD AV SÅNT.

 

4. GOOGLA PÅ NÅGON BRA MENSBLOGG, STUDIER VISAR ATT MAN MÅR BRA AV ATT LÄSA OM MENS NÄR MAN MENSTRUERAR DÅ MAN KÄNNER IGEN SIG.

 

5. LÅT TIDEN RINNA, TA DET LUNGT I EN TIMMA OCH GLÖM BRA BORT ALLT.

 

6. SKIPPA ATT KOLLA PÅ GAMLA BILDER PÅ DIG SJÄLV, DU KOMMER BARA TYCKA DU ÄR FUL.

 

7.FÖRSÖK GLÖMMA BORT ALLA SKÖNHETSIDEAL OCH INTALA DIG SJÄLV ATT DU ÄR SNYGG. DE FLESTA FÖR ETT FÖRSJUNKET SJÄLVFÖRTROENDE UNDER MENSEN.


8. HA ALLTID CHOKLAD ELLER NÅGOT LIKNANDE HEMMA DÅ DU KAN FÅ PLÖTSLIGT ETT SOCKERSUG

 

9. GÖR NÅGOT DU TYCKER ÄR ROLIGT OCH SOM GÖR DIG GLAD. DET KOMMER FÅ DIG ATT GLÖMMA MENSEN.

 

10. GÖR NÅGOT KREATIVT, SOM ATT MÅLA ELLER GÖRA DIN EGNA MUSIK.

 

Det var mina tips, detta är tips som har väglett mig när jag har mens då jag är oftast spänd och deprimerad när jag har mens. 

//MENSGALNING//

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan!
Jag är en mensgalning som en gång i månaden förvandlas till ett orkeslöst monster. Jag vet att många av er gör det. Det är säkert många som inte fått eran mens än och är ganska nyfiken på vad som händer och vad man ska göra. Jag kommer lägga ut s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du fått din mens?
 JA
 NEJ
 ÄR GRABB

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MENSkligt

http://www.reddville.se/
http://www.tjejjouren.se/
http://www.umo.se/kroppen/mens/

Ovido - Quiz & Flashcards