MENSGALNING HÄR

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Mensgalningen - 3 juni 2015 18:00

Vill du veta om det går att duscha när man har mens? Eller om det går att bada på badhuset när man har mens? Om man kan bli gravid när man har mens? 


FRÅGA EN MASSA FRÅGOR HÄR NERE I KOMMENTARERNA SÅ SVARAR JAG PÅ DEM NÄSTA VECKA I ETT INLÄGG! DET FÅR INTE VARA PERSONLIGA FRÅGOR SOM: VARS BOR DU? NÄR FICK DU DIN FÖRSTA MENS? MEN DET KAN VARA T.EX VILKET MENSSKYDD REKOMENDERAR DU TILL EN SOM FÅTT MENS NYLIGEN? OM DU ÄR OSÄKER PÅ VAD DU FÅR FRÅGA SÅ FRÅGA ÄNDÅ SÅ TAR JAG BORT DEM SOM ÄR OLÄMPLIGA! 


 

//Mensgalning//

Av Mensgalningen - 3 juni 2015 12:00

Den klassiska mensprataren: CLARA HENRY

MANFRED ERLANDSSON

KEYYO (MIN FAVORIT)

Kammi Husum Rosenskjold

Sabina Decireé

Emma Lussetti


Det var alla jag valde ut! Men det finns så många fler som pratar om mens, men inlägget hade blivit alldeles långt! Vem är eran favorit på youtube som pratar om mens?


//Mensgalning//

Av Mensgalningen - 3 juni 2015 06:00

När fick du din mens? (Datum)

Jag har alltid haft samma datum, mellan den 25 och 29. Men jag minns inte vilken månad jag fick men för 2 år sen i alla fall. Någongång under vintern. 


Var befann du dig när du fick din första mens? 

Hemma (Tack och lov) 


Var du förberred inför mensen?

Nej, men mamma var


Vad var den första produkten du testade?

Binda/Trosskydd


Vad använder du för mensskydd?

Tampong


Favoritmensskydd? (Märke och Sort)

Libresses tamponger (Så snygga och bra)

 

Mindre omtycka mensskydd? (Märke och Sort)

Alla slags nattbindor! Oavsett märke. Men jag gillar inte nattbindor.


Hur beskriver du din mens? (Lätt, Mellan, Tung)

Lätt 


Har du en dålig menshistoria/mensolycka?

Nej (Tack och lov)


Har du regelbunden mens?

JA :)


Hur länge varar din mens?

Mellan 4-5 dagar

 

Vem berättade du först för om din mens?

Min mamma


Hur är du när du har PMS?

Jag är ganska demprimerad och även ganska kreativ

 

Hur var din reaktion när du fick mens?

Som om jag hade kissat ner mig

 


Det var alla frågor i Mens-Tagen!

//Mengalning//

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan!
Jag är en mensgalning som en gång i månaden förvandlas till ett orkeslöst monster. Jag vet att många av er gör det. Det är säkert många som inte fått eran mens än och är ganska nyfiken på vad som händer och vad man ska göra. Jag kommer lägga ut s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du fått din mens?
 JA
 NEJ
 ÄR GRABB

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MENSkligt

http://www.reddville.se/
http://www.tjejjouren.se/
http://www.umo.se/kroppen/mens/

Ovido - Quiz & Flashcards