MENSGALNING HÄR

Direktlänk till inlägg 2 juni 2015

Mens-Tankar

Av Mensgalningen - 2 juni 2015 06:00

Några tankar jag tänker när jag har mens

 

"Ingen kommer bry sig om jag tar den här smutsiga tröjan"

"När mensen tar slut gör jag läxorna"

"Vad har skolan för betydelse?"

"Skit i allting"

"VA FAN! Din j#vla bi#ch! Vi skulle ju fara på stan idag"

"Jag orkaaaaar inte"

"Nu måste jag byta mensskydd också"

"Det känns lite blöt där nere... Tänk om det har blött igenom"

"Ska det verkligen vara så mycket"

"Inte länge kvar föränn jag är fri"

"Varför fattar ingen?"

"Jag vill inte träna"

"Kan inte jag bara vara sjuk hela veckan..."

"Jag dööööör"

"Världens värsta väder"

"Det spelar ingen roll vad jag har på mig"

"Världens undergång!"

"Gud vad hon överdriver"

"MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT"

"Varför äter vi inte på max idag?"

"SNYGG"

"HET"

"SNYGG"
"HET"

"Jag är så ful"

"Ingen vill ha mig"

"Gud vad pinsamt"



Detta är vad jag tänker när jag har mens och när den är över så känner jag mig fri och orkar äntligen bry mig igen om hur jag ser ut och om skolan.


//Mensgalning//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mensgalningen - 4 juni 2015 12:00

Jag hittade denna ganska nyligen och ville visa den för er! Den är faktiskt ganska bra och innehåller fakta. Så den är fullt seriös. //Mensgalning// ...

Av Mensgalningen - 4 juni 2015 06:00

Ni vet vad jag talar om! LINGONVECKAN!      1. DU FÅR ÄTA HUR MYCKET CHOKLAD DU VILL!   2. DU KAN UTNYTTJA DIN MENS FRÅN ATT STANNA HEMMA FRÅN SKOLAN   3. DU KAN SKRIVA MOTIVERANDE ORD PÅ DINA BINDOR/TROSSKYDD (OM DU ANVÄNDER BINDA) T.E...

Av Mensgalningen - 3 juni 2015 18:00

Vill du veta om det går att duscha när man har mens? Eller om det går att bada på badhuset när man har mens? Om man kan bli gravid när man har mens?    FRÅGA EN MASSA FRÅGOR HÄR NERE I KOMMENTARERNA SÅ SVARAR JAG PÅ DEM NÄSTA VECKA I ETT INLÄGG! ...

Av Mensgalningen - 3 juni 2015 12:00

Den klassiska mensprataren: CLARA HENRY MANFRED ERLANDSSON KEYYO (MIN FAVORIT) Kammi Husum Rosenskjold Sabina Decireé Emma Lussetti   Det var alla jag valde ut! Men det finns så många fler som pratar om mens, men inläg...

Av Mensgalningen - 3 juni 2015 06:00

När fick du din mens? (Datum) Jag har alltid haft samma datum, mellan den 25 och 29. Men jag minns inte vilken månad jag fick men för 2 år sen i alla fall. Någongång under vintern.    Var befann du dig när du fick din första mens?  Hemma (Tac...

Presentation

Hejsan!
Jag är en mensgalning som en gång i månaden förvandlas till ett orkeslöst monster. Jag vet att många av er gör det. Det är säkert många som inte fått eran mens än och är ganska nyfiken på vad som händer och vad man ska göra. Jag kommer lägga ut s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du fått din mens?
 JA
 NEJ
 ÄR GRABB

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MENSkligt

http://www.reddville.se/
http://www.tjejjouren.se/
http://www.umo.se/kroppen/mens/

Ovido - Quiz & Flashcards